Saturday, April 25, 2015

My Yeller-Legged Rewster



I hadder little rewster once,
     A curus little feller;
His tail warn’t growed, nor wuz his spurs,
     But both his laigs wuz yeller.
He’d tag me all eroun’ the farm,
     ‘Ud fight, an’ allus win it;
Could licker rewster twice ez small,
     In lessen ha’f a minit.

Thet rewster? he knowed ev’rything.
     Yeou couldn’t fool ‘im, nuther;
He’d scoot frum sight when pa come roun’,
     But warn’t afeered o’ mother.
An' I, I planned a big career
     Fer thet young perky chicken;
An’ hed ‘im roun’ the house so much,
     ‘At I come nigh er lickin’.

But one thing he wus back’ards in,
     An’ ‘at wuz on ‘is crowin’;
He wouldn’ crow, an’ air he wuz,
     Purt’ big, an’ stiller growin’.
An’ I, I cried, an’ pa, says he,
     “Yeou little tow-head shewster
Thet rewster yeour’n is er hen,
     An’ ain’t no kin er rewster.”



April 25, ‘94
Pub. in Boston
Courier, Dec. 9,

1894 

No comments:

Post a Comment